Saturday, May 29, 2010

malam pertama itu

malam pertama?

malam ape tu??












hisyh, jgn otak kuning ok, maksud aku, MALAM PERTAMA di UIAM

malam tu, pukul 11 aku dah masuk dalam selimut, tapi rasenye kul 12lebih camtu baru tidur...
golek............golek..........................golek..............................
nasib baik xjadi ayam golek, kalau x, xdpt la aku tulis blog malam ni,:D


nak tidur tu, teringat mama..............................teringat ayah......................................especially mama yang melambai2 aku petang tu mase hantar aku.......................................ayah lak.....................yang telah spend 1000++ sempena nak masuk uni ni......................................xcampur lagi yuran uia, 550.......................terima kasih ayah! insyaAllah, emi blaja rajin2 (haha, yeye je,:p)...............................teringat gak ayah yang dengan muka bangganye mengHUHA2

"aimi dapat pergigian uia..."

besarnye harapan ayah........................rase sebak lak...............................mama yang cium aku sebelum aku pegi uiam..............................sebak....................sebak..............................aku sayang mama n ayah............................betullah, bila berjauhan baru terse kehangatan kasih sayang......................insyaAllah, aku akan cuba sebaik mungkin!

roomates ku pulak...................................masing2 dengan hp mereka.........................bosannye.....................................huhu...................................

No comments:

Post a Comment

kenali musafir ini~

Nur Aimi Liyana Bt Hambali~
9September 1992~Ampang, Selangor
UIA (Medic)
Tadika Permata > SK Lembah Keramat > SMK Lembah Keramat > CFS IIUM PJ > UIA Kuantan *insyaAllah*
~IKRAM, alhamdulillah~